Aktualnie w ofercie:
6 hoteli 902 ofert
Hotel Przyjazny Rodzinie
1

V Edycja

Projekt Hotel Przyjazny Rodzinie

Cele kampanii

Celem kampanii jest promocja miejsc noclegowych w Polsce, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą się czuć komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Dotyczy to zarówno specjalnego wyposażenia dla dzieci w różnym wieku, ale także życzliwego podejścia do małych gości. Jednym z rezultatów kampanii jest stworzenie nowej kategorii hoteli w Polsce: HOTEL RODZINNY, rozumiany jako miejsce przyjazne i spełniające określone standardy dla rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży. Obiekty, które spełniają kryteria danej edycji otrzymują specjalne certyfikaty, które są ważne przez rok. Hasło kampanii: DZIECKO VIPEM W HOTELU zwraca uwagę na potrzeby dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem.

W piątej edycji 2012/2013 zwracamy uwagę na:

  • utrzymanie standardów bezpieczeństwa w wyposażeniu hoteli
  • obsługę i rozumienie potrzeb małych gości w hotelu
  • programy animacyjne dla dzieci w różnym wieku
  • promocję zdrowego menu dla dzieci

W piątej edycji nowo otwarte obiekty, które są przygotowane jako hotele rodzinne, będą oceniane w kategorii „Debiut 2013 – nowy obiekt przyjazny rodzinie”.

Etapy V edycji kampanii i konkursu 2012/2013

  • 30.06.2013 r. - zamknięcie listy zgłoszeń hoteli do konkursu
  • 18.08.2013 r. – zakończenie weryfikacji obiektów przez Kapitułę
  • Wrzesień 2013 r. – uroczysta Gala, podsumowanie kampanii i konkursu. Ogłoszenie listy laureatów w poszczególnych kategoriach. Wręczenie statuetek i certyfikatów dla hoteli, które brały udział w V edycji.