Kryteria
Kryteria dla hotelu ubiegającego się o certyfikat
HOTEL PRZYJAZNY RODZINIE
V Edycja 2012/2013
(wyposażenie bezpłatne w hotelu)
Pokój Hotelowy (Tak/Nie)
-
Łóżeczko z materacem dla małego dziecka
-
Pościel w łóżeczku dla małego dziecka
-
Dodatkowe poduszki dla dzieci
-
Dodatkowe koce dla dzieci
-
Podgrzewacz do butelek
-
Czajnik do zagotowania wody
-
Nawilżacz powietrza
-
Stojak na walizki lub wbudowany stojak w meblach
-
Plastikowe naczynia i sztućce dla dzieci
-
Zabezpieczenia kontaktów
-
Przewijak dla małych dzieci
-
Blokada dostępu do kanałów dla dorosłych
-
Usunięcie ze stolików szklanych naczyń, roślin i innych niebezpiecznych przedmiotów dla małych dzieci
-
Zabezpieczenie okien i drzwi balkonowych przed otwarciem przez dzieci
-
Pisemna informacja o udogodnieniach dla dzieci, ważnych telefonach do lekarza, apteki i itp., pierwszej pomocy medycznej, atrakcjach dla dzieci w obiekcie
Łazienka Hotelowa (Tak/Nie)
-
Dodatkowe ręczniki dla dzieci
-
Jednorazowe kubki
-
Wanienka do kąpieli dziecka
-
Mata antypoślizgowa pod prysznicem lub w wannie
-
Plastikowa miska do prania
-
Krzesełko łazienkowe lub podest
-
Pojemnik na brudne pieluchy lub jednorazowe torby
Recepcja/Lobby (Tak/Nie)
-
Aktualne telefony do: najbliższego lekarza pierwszego kontaktu, pediatry, ginekologa oraz pielęgniarki
-
Aktualny kontakt do najbliższej apteki
-
Publiczna toaleta z przewijakiem dla małych dzieci
-
Możliwość wypożyczenia książek dla dzieci w różnym wieku
-
Możliwość wypożyczenia różnych gier rodzinnych dla dzieci w różnym wieku
-
Apteczka
-
Informacja o pierwszej pomocy medycznej w obiekcie
-
Jednorazowy termometr do mierzenia gorączki lub elektroniczny termometr z wymiennymi jednorazowymi końcówkami
-
Miejsce na przechowywanie wózków dziecięcych
-
Zestaw powitalny dla dzieci w różnym wieku (np. kolorowanki, kredki i blok, bezpieczna zabawka, itp.)
-
Pisemna informacja o udogodnieniach dla rodzin z dziećmi
Restauracja (Tak/Nie)
-
Krzesełko do karmienia dla dzieci
-
Wydrukowane specjalne menu dla dzieci z informacjami o mniejszych porcjach dla dzieci w niższych cenach
-
W menu dla dzieci co najmniej jeden sok i woda
-
Zestaw do kolorowania – kolorowanki lub blok oraz kredki
-
Podgrzewacz do butelek lub słoiczków
-
Plastikowe naczynia i sztućce, w tym plastikowe kubki (produkty z atestem)
-
Jednorazowe śliniaczki dla małych dzieci
Rozrywki - Klub dla dzieci i młodzieży (Tak/Nie)
-
Kącik zabaw dla dzieci w różnym wieku
-
Kącik z grami komputerowymi (lub konsole) dla młodzieży
-
Programy animacyjne dla dzieci i młodzieży
Rezerwacja pobytu oraz meldowanie/wymeldowanie gości(Tak/Nie)
-
Czy podczas dokonywania rezerwacji pracownicy zaproponowali łóżeczko i dodatkowe wyposażenie dla dzieci?
-
Czy podczas dokonywania rezerwacji pracownicy zaproponowali usługi lub dodatkowe rzeczy, jakie należałoby przygotować w pokoju ?
-
Czy podczas meldowania zaproponowano książeczki, film na DVD lub gry dla dzieci ?
-
Czy podczas meldowania pracownik poinformował o numerze telefonu pod który należy dzwonić w razie problemów ?
-
Czy podczas wymeldowania pracownik zapytał, jak minął pobyt i czy dziecko było zadowolone ?
Jakość obsługi (Punkty od 0 do 5)
-
Ciepłe, przyjazne powitanie
-
Sprawny meldunek
-
Udzielnie informacji o udogodnieniach dla rodzin z dziećmi w czasie meldunku
-
Zapytanie o specjalne potrzeby rodziny z dzieckiem/dziećmi
-
Poziom czystości w pokoju hotelowym i na terenie obiektu
-
Chęć współpracy obsługi w spełnianiu próśb
-
Szczere, oddane nastawienie personelu
-
Obsługa w restauracji
-
Podejście do rodzin z dziećmi
-
Łatwość poruszania się po obiekcie – dobre oznakowanie