Aktualnie w ofercie:
6 hoteli 902 ofert
Hotel Przyjazny Rodzinie
1

Kryteria

Kryteria dla hotelu ubiegającego się o certyfikat
HOTEL PRZYJAZNY RODZINIE
V Edycja 2012/2013


(wyposażenie bezpłatne w hotelu)

Pokój Hotelowy (Tak/Nie)

  • Łóżeczko z materacem dla małego dziecka
  • Pościel w łóżeczku dla małego dziecka
  • Dodatkowe poduszki dla dzieci
  • Dodatkowe koce dla dzieci
  • Podgrzewacz do butelek
  • Czajnik do zagotowania wody
  • Nawilżacz powietrza
  • Stojak na walizki lub wbudowany stojak w meblach
  • Plastikowe naczynia i sztućce dla dzieci
  • Zabezpieczenia kontaktów
  • Przewijak dla małych dzieci
  • Blokada dostępu do kanałów dla dorosłych
  • Usunięcie ze stolików szklanych naczyń, roślin i innych niebezpiecznych przedmiotów dla małych dzieci
  • Zabezpieczenie okien i drzwi balkonowych przed otwarciem przez dzieci
  • Pisemna informacja o udogodnieniach dla dzieci, ważnych telefonach do lekarza, apteki i itp., pierwszej pomocy medycznej, atrakcjach dla dzieci w obiekcie

Łazienka Hotelowa (Tak/Nie)

  • Dodatkowe ręczniki dla dzieci
  • Jednorazowe kubki
  • Wanienka do kąpieli dziecka
  • Mata antypoślizgowa pod prysznicem lub w wannie
  • Plastikowa miska do prania
  • Krzesełko łazienkowe lub podest
  • Pojemnik na brudne pieluchy lub jednorazowe torby

Recepcja/Lobby (Tak/Nie)

  • Aktualne telefony do: najbliższego lekarza pierwszego kontaktu, pediatry, ginekologa oraz pielęgniarki
  • Aktualny kontakt do najbliższej apteki
  • Publiczna toaleta z przewijakiem dla małych dzieci
  • Możliwość wypożyczenia książek dla dzieci w różnym wieku
  • Możliwość wypożyczenia różnych gier rodzinnych dla dzieci w różnym wieku
  • Apteczka
  • Informacja o pierwszej pomocy medycznej w obiekcie
  • Jednorazowy termometr do mierzenia gorączki lub elektroniczny termometr z wymiennymi jednorazowymi końcówkami
  • Miejsce na przechowywanie wózków dziecięcych
  • Zestaw powitalny dla dzieci w różnym wieku (np. kolorowanki, kredki i blok, bezpieczna zabawka, itp.)
  • Pisemna informacja o udogodnieniach dla rodzin z dziećmi

Restauracja (Tak/Nie)

  • Krzesełko do karmienia dla dzieci
  • Wydrukowane specjalne menu dla dzieci z informacjami o mniejszych porcjach dla dzieci w niższych cenach
  • W menu dla dzieci co najmniej jeden sok i woda
  • Zestaw do kolorowania – kolorowanki lub blok oraz kredki
  • Podgrzewacz do butelek lub słoiczków
  • Plastikowe naczynia i sztućce, w tym plastikowe kubki (produkty z atestem)
  • Jednorazowe śliniaczki dla małych dzieci

Rozrywki - Klub dla dzieci i młodzieży (Tak/Nie)

  • Kącik zabaw dla dzieci w różnym wieku
  • Kącik z grami komputerowymi (lub konsole) dla młodzieży
  • Programy animacyjne dla dzieci i młodzieży

Rezerwacja pobytu oraz meldowanie/wymeldowanie gości(Tak/Nie)

  1. Czy podczas dokonywania rezerwacji pracownicy zaproponowali łóżeczko i dodatkowe wyposażenie dla dzieci?
  2. Czy podczas dokonywania rezerwacji pracownicy zaproponowali usługi lub dodatkowe rzeczy, jakie należałoby przygotować w pokoju ?
  3. Czy podczas meldowania zaproponowano książeczki, film na DVD lub gry dla dzieci ?
  4. Czy podczas meldowania pracownik poinformował o numerze telefonu pod który należy dzwonić w razie problemów ?
  5. Czy podczas wymeldowania pracownik zapytał, jak minął pobyt i czy dziecko było zadowolone ?

Jakość obsługi (Punkty od 0 do 5)

  • Ciepłe, przyjazne powitanie
  • Sprawny meldunek
  • Udzielnie informacji o udogodnieniach dla rodzin z dziećmi w czasie meldunku
  • Zapytanie o specjalne potrzeby rodziny z dzieckiem/dziećmi
  • Poziom czystości w pokoju hotelowym i na terenie obiektu
  • Chęć współpracy obsługi w spełnianiu próśb
  • Szczere, oddane nastawienie personelu
  • Obsługa w restauracji
  • Podejście do rodzin z dziećmi
  • Łatwość poruszania się po obiekcie – dobre oznakowanie